Im only watching the stars

Nu har jag once again klättrat ut på taket. Denna gången kollalde jag på stjärnor. Det var fint. Jag satt i mina rutiga pyjambyxor och stirrade ut i universum och tänkte väldigt filosofiska tankar, fast det blev snabbt så kallt att jag kröp in genom fönstret igen. Pratade nyss med yhe US. Där var de påväg tillbaka till kyrkan. 

Jag har återigen börjat skriva på min NO uppsatts om vegitarisk kost  ( Den som jag inte skrev i Februari ) 
Jag hittade jag ett klipp på youtube där det påstås att jesus var vegetarian,,, hm... .... ... 

Förlåt för all denna svengelska. Blir så när man försöker prata engelska, och så börjar man sedan prata det med sig själv. Vilket blir lite smått rörigt.

Denna helg har varit väldig kort. Skulle behöva stoppa tiden ett litet tag så att jag hinner med. Fast är dock inte säker på att det skulle hjälpa. Jag har alldeles för många tankar som hoppar omkring inne i huvet. Måste sortera dem.
Kanske att jag borde gå och lägga mig. Visst är det så att hjärnan sorterar intryck under sömnen?

Ska försöka skriva ett bättre inlägg imorgon.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0