Blandade student tankar

Hej jag är redan hemma, och tänkte gå och lägga mig fast klockan bara nästan är midnatt. Det är ju lite mysko.
Studenten är väldigt utröttande, förrvirrande, bakfullig, läskig, ångestframkallande men ändå så otroligt HÄRLIG!

Så i måndags var vi alla klädda som flugor och dansade runt på stan, sen satt alla och drack, sjöng och dansade hela natten...målet var Bellmanfrukosten kl.5 på tisdagsmorgonen. Jag smet dock hem vid typ halv 4 och somnade "suck..." Sen var jag lite sur för att jag missat frukosten, händer ju bara en gång... vad tänkte jag? Troligen inte så mycket. Tycker min klass har bra karneval idéer. I ettan (då jag i ofersig gick i en anna klass) var jag indie, denna klass var robotar, förra året var vi Dr. Mugg och detta året var vi alltså flugor. 

Igår var det ölbrännboll. Min klass förlorade alla matcher. Men de skrek i alla fall högst av alla. 
Hanna och jag hann till teatern också och kollade på Felicias jätte roliga kabaree.  
På kvällen/natten satt vi i Fredriksdals parken.. jag tänkte på alla olika världar Hanna och jag brukade åka till när vi var små. Utgångspunkten var den stora stenen mitt i parken, och om man utförde en liten snurra runt dans runt den kunde man bli älva, troll eller nått annat. Mest var vi älvor och bodde i varsit träd. Mitt var stort och fult, men bra att klättra i, Hannas var fint och bra att hänga i. 

Jag har tänkt på en grej. Jag litar knappt inte på någon. Jag tar förgivet att folk står vid sina ord, även främlingar. Men så fort någon kommer för nära så blir jag bara rädd och tror att de vill mig illa.... What to do?

Farmor är nästan död. Fast hon lever fortfarande och viskar "lilla Maja.." när jag kommer och håller henne i handen. Jag vet inte hur jag ska bete mig.          FARMOR ♥  

Ska gå och lägga mig och be till gud så att han (en han eller hur?) kan fixa till världen lite granna. 

Godnatt 

P.S. Jag är egentligen rätt glad...det kanske bara inte låter så D.S. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0