HONEY, HONEY


Jag läste en bra bok på lovet "honungs biets hemliga liv" Utspelade sig i sydstats miljö, och jag verkar ju gilla alla böcer, filmer m.m. som är där, men den var bra.. Så det var bara ett tips. Nu ska jag läsa Twilight in english. Såg ju den på bio och den var ju helt okej.

Vill också dejta en vampyr som kanske råkar döda mig av misstag. He, he.. så blir jag en vampyr själv sen. Fast då måste jag förstås dricka blod. Det verkar ju inte så gott. Blodpudding är ju egentligen inte så äckligt, men bara det att den innehåller blod. Jag är ju lite halv-veggo. Skriver uppsatts om vegitarisk kost i skolan... skulle kunna bli vegitarian kanske. Tycker inte att det är fel att äta djur, även fast jag blir lite ledsen när jag tänker på det.. men jag gillar helt enkelt inte kött.  Speciellt inte om det ser ut som kött. Eller korv. Vi äter korv här hemma minst två dagar i veckan. Falukorv och varmkorv.. med pulvermos..uäää

Nu har jag skrivit mig bort ifrån ämnet lite granna märker jag.

Anyway  Hoppas allt är bra


Kommentarer
Postat av: Anden

Lite rörigt ja. Men, interesant. Gillar dina utläggningar.

2009-02-24 @ 22:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0