26/3

Idag började jag inte skolan fören vid halv 2. Gick ändå upp vid halv åtta, och sen gick tiden sjukt snabbt. Jag började med att sitta framför datorn och skriva mail.. och försöka hitta några kläder att ta på mig. Har lyckats riva sönder alla mina jeans samtidigt, helt otroligt. Har inte ens några hela leggins kvar.  Fast det är väl modernt med slitet nu, eller? Så det kanske inte gör något om man har stora hål i strumpbyxorna. 
 Vid typ halv 12 kom jag på att det var dax att käka frukost.. vilket var lite jobbigt eftersom jag tidigare lyckats bränna tungan med platttången. Vet inte hur jag lyckades. Hm... jo det vet jag,, höll på och använde den som mikrofon...
Brännde ut en ny skiva imorses,  därför var det extra kul. Mest spelade jag shoreline (ifrån förra inlägget) 
men här kommer ett par till bra låtar:




Denna spelar jag på gitarren hela tiden också




"cause the line between wrong and right
Is the width of a thread from a spider's web
The piano keys are black and white
But they sound like a million colours in your mind"
( Gammalt klipp, låten har funnits på skiva länge )




Gillar den här låten nästan bara p.g.a. den här meningen
"Neonskyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna..."

Ja, nu ska jag inte publisera fler låtar. Ska fortsätta skriva om min dag istället. 
Vid halv 2 gick  jag i alla fall till skolan. Hade NO, men när jag kom dit så behövde vi bara skriva en utvärdering av hur vi tyckte arbetet gått de senaste veckorna. Sen satt jag och väntade en timme på Rättskunskapen, och sen satt vi utanför klassrummet och väntade på vår lärare i 20 minuter. Men han kom inte så jag gick hem igen.  

Har slösat bort hela eftermidagen på att vara slö. Vilket är väldigt skönt, och därför är det väl inte direkt slöseri. Har faktiskt suttit och ritat. Ska ladda upp lite teckningar och sånt nån dag. Om jag nu inte ska lägga ner bloggen...och starta en ny kanske. Hm... Nä det är lika bra att jag håller på.

Ska sluta nu,, Hoppas allt är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0