Friday the 13th



Idag är det fredag.  Skulle egentligen till Göteborg, men så blev det visst uppskjutet. Det var faktiskt väldigt bra eftersom att jag också lovat mamma och Klara att följa med på en annan konsert i kväll. Laleh. 

Annars så hade jag uppkörning i går...men jag klarade det inte ) =. Jag tror att jag var aldeles för okensentrarad. Var inte särskillt nervös, vilket jag nog borde ha varit. I alla fall så sa uppkörningskillen att jag gjorde allt typ rätt fast för sent... så jag får väl försöka igen. Är inte speciellt upprörd, och det känns som om jag inte bryr mig speciellt mycket. MEN ,  mamma och pappa tycker väldigt synd om mig.. Fast jag måste bry mig lite mer.

Det började snö precis när jag satte mig i uppkörningsbilen. Och sedan blev det värsta snöstormen,vilket var lite jobbigt eftersom att jag inte alls gillar att hålla på med vindrutetorkare. Efter det fortsatte det att snöa hela natten så nu är allt vitt igen. 

Är i skolan, och sitter i vårt arbetslag. Fast som vanligt har jag absolut inget här att göra. Känns mest som slöseri med tiden. Varför är jag här? Har inte ens någon lektion.




Här kommer en passande låt med Laleh. Inte direkt min favorit dock, fast den
är ganska fin. Från Arn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0