Oh this town kills you when you are young

Så sant. Vill gärna härifrån. Men vart?

Men;
Ibland är livet ändå rätt skönt. Även i Lidköping!
Just exakt nu är jag ganska glad, vet inte varför. Kanske för att det är vår.

Har en jäkla massa saker att göra.
Jag vaknade väldigt tidigt idag, av att det var soligt! Det är söndag och jag var fast besluten att ta tag i mitt liv. D.v.s. ta tag i allt skoljobb, samt gå in på datorn och fixa till mitt liv online. Resten kan jag fixa senare. 
I alla fall så har jag ännu inte fårr gjort något av det. Det har hänt en massa andra grejer, så det gjör inte riktigt något.
Men ska börja nu. Har två timmar innan jag ska vara på kära Friskis & Svettis. Pulspass, och jag börjar bli riktigt bra på söndagspasset nu. Det är det roligaste.
Fick IG på matteprovet. Tja..har inte fått tillbaka det ännnu, men det är högst troligt eftersom att jag inte ens svarade på alla G frågor. Dock kunde jag allt på Rättskunskapen. 
När man har försökt så mycket man bara kan, då finns det inget mer man kan göra. Om det inte räcker till, så har man ändå försökt och det är det som räknas. Tyvärr har jag inte försökt klara matteprovet. 

Hur viktigt är det egentligen? Finns så mycket mer viktiga saker. Människor. 

Okej, nu får jag sluta blogga för idag. Ska skriva en romantisk kärleksnovell. YES!  Nä..usch, jag förstår mig inte på kärlek... är bara komplicerat. Får vinkla till det. Kanske dödlig kärlek, eller kärlek mellan två isbjörnar, också smälter isen p.g.a. klimatförändringar (så får jag med sammhällsproblem och gör alla lärare glada) det slutar med att isbjörnarna inte har någonstans att bo och drunknar i havet. Men, de dör tillsammans, eftersom att de älskar varandra så mycket.
Nä, det ska jag inte skriva om! Ska försöka vara seriös. 

Var på filmkväll hos Hanna igår, vi lyssnad på denna låt av Anna Ternheim, Shoreline heter den och är super fin! 
(orginal av Broder Daniel)



Standing on the paving
By the office building
They've got so much to do
Never time for you

We are shadows
Oh we're shadows
Shadows in the alley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0