Frukost framför burken


Har målat med kol så att jag blivit helt sotig. Jag gick till badrummet och fick se mig själv med svarta streck i hela ansiktet, så jag försökte tvätta bort dem. , vilket bara resulterade i att alltihoppa smetades ut.  Så jag ät täckt med ett tunnt lager kol, för dem perfekt  "Bara lite skitigare än alla andra" looken.

Har varit vaken sen klockan sex. Vet inte vad som är mitt problem... Brukar kunna sova hur länge som helst, men det är som om jag bara tappat all morgontrött het. Ändå stannar jag uppe hela nätterna och pluggar, målar eller kollar på TV. Såg på house i natt. Martin hade spelat in kvällens avsnitt, vilket är super för då kan man hoppa över reklamen! I alla fall så var den galne doktorn på uppdrag för CIA.  

Dezzie fäller sin vinterpäls. Det hårar ner extemt mycket överallt! Jag tror att jag är allergisk.

Igår åkte jag buss, det är mysigt. Det ända man kan göra är att sitta där och vänta, alltså det är inte så trevligt att åka för kort eller för långt, men jag åkte aldeles lagom långt. Denna gång var jag dock tvungen att betala, ( ganska rättvist) och jaf blev heller inte ensam med någon helknäpp  busschaffis som vill att jag ska följa med honom hem på en kopp te... uh, den gången var faktiskt lite läskig.
Aja, åk kollektivt! Det är bra för miljön! + att man själv slipper tänka på vart man kör.
Ni kanske underar vart jag åkte? svar: till Götene 

Nu sitter jag här framför datan och käkar frukost = te och tekaka

Har körlektion snart. Ska öva på backning eftersom att det gick så katastrofalt dåligt sist. 

Är så mycket att tänka på hela tiden... har varit sjukt mycket i skolan typ de senaste två månaderna. Ligger fortfarande efter, men har liksom gett upp lite granna. Det är ganska skönt. Ska stressa lugnt.   ( eftersom att det inte är bra att det parasympoatiska nervsystemet får jobba övertid...Hjärtat slår snabbare, ökat blodtryck,, ökad andning, ökad svettning, misnakad matsmältning m.m. Systemet ska vara aktivt då det behövs, inte annars.)   Impo fakta, från No provet

Måste gå och klä på mig nu. Ses senare





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0