A postcard from me.


Nastan i West Port
.
Okej jag vill typ skriva om att livet bara fortsatter och att tiden bara gar. Och att jag verkligen gillar Cork och alla manniskor har. Men att allt hela tiden forandras. 2010 ar liksom bara nu. Och att jag aldrig kan sitta still. Och att jag alltid tycker att livet ar ganska vackert. Till och med det fula kan vara vackert om man ser det pa ett sant satt.
.
Awww.....jag ar allt lite djup ibland
Men liksom kolla in bilden! Sa ser det ut om man cyklar ut forbi Blackrock Castle och bara fortsatter i en timma. Hur kan man inte tycka att det ar vackert?
.
"My heart is no fucking shell, Im fucking unbreakable"
-sa jag till min kompis haromdagen. Ibland ar jag smart.
.
OKEJ,
Hejda.
Bye,

PS. Maja, seriost sluta saga fuck i varje mening. Det ar inte coolt och ingen fattar att du ar ironisk. DS.

Kommentarer
Postat av: josefine

haha ja ;D

2010-08-08 @ 13:17:51
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0