För även mitt hjärta pumar utav nitroglycerin

Denna helgen ar jag i Värmland med min familj. Vi var i Karlstad för att kolla på Mamma Mia (as bra) och sedan åkte vi vidare till Nyckelby och hälsade på mormor Maj.
.
Vi har fått placering i Israel nu. På kibbutz Baram i Galileen vid gränsen mot Libanon. Så dit beger vi oss på tisdag Hanna och jag! Lite knöppt, men det blir nog kul och intressant tror jag. Jag packar och packar och packar, tror jag har gjort det nu i ungefär en månad. Först Irland, sedan hem och packa upp bara för att genast börja packa ner allt igen. Och har jag sagt att jag HATAR att packa? Det ska bli skönt att komma iväg snart. Äventyr! (=
.
TJAAA/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0