Detta skrev jag igåt med postar idag (dålig rubrik I know)

Det är mitt i natten och jag sitter och lyssnar på spotify och målar. Är för en gångs skull inne i stan och sover (ja, eller i alla fall spenderar natten) här. Var här igår också, men då var det åskstorm så jag kunde inte blogga. Var istället hos Hanna och drack te, men var så trött att jag var tvungen att gå hem och lägga mig istället. 

Vart får alla allt ifrån? Jag har inget att skriva.

Här är jag hela dagarna:

 
Detta ifrån tidningen,,men några av mina "anstälda". Ja, om ni undrar så är det i bakom ett stenhuggeri, och jag har i sommar blivit sten expert, lärt mig allt om Kinnekulles geoplogi och guidar nu runt turister och övriga människor som vill se den gamla fabriken. 
Dessutom har jag öppnat fik. Där sitter jag mesta dels av dagarna, säljer glass, lyssnar på radion och målar. 
Jag jobbar heltid 7 dagar i veckan..så vill man få tag på mig så är det bäst att komma ner till Råbäckshamn, för jag är troligen där. 
Annars bor jag mest på torpet. Lite sådär ensamt och isolerat, Utan dator!!!  

SÅ nu måste jag sova. Ska till banken imorogn bitti. Jag har en tendens att alltid göra bort mig där... men det kanske går bättre än vanligt imorogn vem vet?

Sen flyttar jag upp till torpet igen och stannar där tills jag kommer på att jag måste till stan. 

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0