17/11

Dear bloggen, Jag sitter och funderar pa vad jag ska skriva om vart jag befinner mig just precis nu. Pa ett slitet kontor mitt i amerikanska sodern. Det finns en massa bilder pa vaggarna. Pa jesus och pa nagra barn som plockar blommor. Annars ar vaggarna roda, forrutom dar fargen har slitits bort. Pa skrivbordet finns det foton pa mig. Pa mig och hela familjen Price. Vi ar pa flygplatsen i Memphis och jag star inklamd mellan Richard senior och Richard junior, redo att hoppa pa planet och aka hem till Sverige. Det var tre ar sedan. Jag har pa mig en rod t-shit med texten " I broke a rule I prayed in school" som jag fatt kopa for att stodja bibelklubben i skolan. Den som jag gick i varje vecka ett helt ar.
 Samma morgon jag tog det kortet var jag med min vardsyster och vardbror och halsade pa deras popow. Han som har sa langt skagg och ser ut som jultomten. Han holl pa och bygga ett hus. Det var varmt sa vi hade vattenfalskor med oss och plotsligt hade vi vattenkrig och sprang runt som galningar i tradgarden. Det var kul!
Jag deppade under en filt pa planet hem, men som tur var satt det en roligt typ alldeles bredvid mig och muntrade upp. Sedan forsokte jag lara mig att knappa med fingrarna och holl pa med det hela vagen hem till Sverige. Jag har visst alltid varit lite knapp... (ha, ha knapp som knapper med fingrarna) (ha, ha..ni fattar att det inte finns a,a, eller o...) (ja ni fattar)(om inte sa ar ni forlatna)
Anyway, nu har jag alltsa akt tillbaka hit. Kom i torsadags. Allt ar precis lika dant. Samma atmosfar och folket ser nastan lika dana ut. De sager att jag forandrats. Fragan ar hur. Mitt har har blivit bra mycket langre och jag har ingen lugg langre. Kanske ar det det.
Ha, ha... vilken djup text det blev for att beskriva denna lilla sydstats hala... Ganska lang ocksa maste jag saga.
See ya!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: tack så mycket :)

2009-11-22 @ 18:29:55
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Hallå där! Allt bra med dig? Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

2009-11-23 @ 10:52:52
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Ameli

svar: Tack så mycket :)

2009-12-05 @ 11:31:01
URL: http://ameeelii.blogg.se/
Postat av: Carro

Fin blogg du har:)

2010-01-05 @ 13:02:52
URL: http://carolineeliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0