From my secret sketch block with love ♥

Jag har ett (eller massa) block med galna manniskor pa jobbet (=
.
Whats up?
Jo,
Jag hatar verkligen planering av hela mitt hjärta. Kommer ihåg när jag skulle ta körkort och hela tiden sa de att jag var tvungen att planera min körning, eller när jag skulle göra projekt arbeten i skolan och var tvungen att planera min tid och inte göra allt i sista minuten. (som jag saklart gjorde anda)
Nar jag bestamde mig att flytta till Irland tog det mig typ en vecka att planera jobb, packa vaskan, boka flyg och dra ivag. Det var ganska snabbt och inte alls sarskilt genomtankt. Fast det gick ju ratt bra anda liksom. Ar ju inte alls sarskillt radd av mig, i alla fall inte for att vara ensam pa nya platser. Inte for att ga ensam i morka grander eller prata med mystiska typer heller. Tycker mest det ar intresant. Men det ar kanske lite dumt egentligen.
.
Aja, men nu ar det i alla fall dax att planera hosten igen, och det kanns en million ganger battre an forra aret, men fortfarande en massa beslut att ta hela tiden. Jag flanger runt som en galning kanske, jo det gor jag nog.... vet inte om jag ska stanna i Cork, aka till Sverige eller nagon helt annan stans (typ bli volontar). Men kanns anda som om det finns en massa saker jag vill, sa det gar nog bra.
.
Okej, all for now
SEE YA!
.
Ska btw se till att blogga lite granna nu. Hors senare



Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad duktig du är! ;)

2010-07-30 @ 10:55:00
URL: http://mariasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0