Let me know if your heart is still beating

Kopiert direkt från facebook -Like such I like like - underbart helt enkelt,
I dreamt I was a cat and now I dont kow if Im actually a human or a cat dreaming Im a human. Well Im probebly human, right? (säger filosofen)
Hejsan Hoppsan Karlsson,
Jag har varit ute i regnet alldeles för mycket. Det är sant som de säger att det regnar mycket på Irland.
Nä, jag orkar inte skriva mer. Vad ska jag säga liksom? Jag undrar vem som vinner valet också nu ska jag gå och kolla på film, The Wind That Shakes The Barley, verkar intressant.
.
BYEEEEE



Kommentarer
Postat av: hanna

jag sa att du skulle drömma om katter, :P var det därför du drömde om dom? Ha det bäst maja!

2010-09-22 @ 11:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0