19/4

Hej,

Har inte skrivit på ett tag. Eftersom att jag inte har något att skriva. Ingenting.
Är lite smått deppig. Eller glad, vet inte riktigt. I alla fall inte alls trött fast klockan är mitt i natten. 
Jag gjorde om blogg designen, för jag tänkte att den inte skulle vara så mörk nu när det är vår. Ändrar den nog snart igen dock. La in en Ipod,  och en nedräkningsgrej för hur många dagar det är kvar till studenten. 

Jag gillar att rita. Dock blir jag aldrig klar med nått jag gör, så jag tänkte att jag kan ju visa upp några halvfärdiga teckningar. Ska börja med den här. På en tjej som heter H eller K,  lite osäker.  Har börjar måla folk som kollar nedåt, kallar dem " People looking down"   För att allt låter coolare på engelska. 


 
Varför ser du så ledsen ut? 
  Kanske för att din syrra vann över dig på fotboll?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättefin bild!

Sv: Tack!

2009-04-19 @ 17:19:17
URL: http://imatildashuvud.blogg.se/
Postat av: hanna

Jättefin bild mhm! och massa fin blogg också va^^



sv: jag har lite koll trotts allt, men jag är inte så inläst som det verkar, det mesta räcker nog att titta ut genom fönsterat för att lägga märke till =)

2009-04-20 @ 22:14:21
URL: http://adolescens.blogg.se/
Postat av: drutten

2009-04-21 @ 18:07:20
Postat av: Anonym

bra grejer

2009-04-21 @ 18:07:47
Postat av: vesna

du ritar hur fint som helst :)

2009-09-05 @ 19:55:47
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0