From my secret sketch block with love part 2

Har ritat som en galning denna veckan. Och då manar jag verkligen som en galning! Har suttit i ett hörn med aniktet nedtryck i mitt ritblock och helt desperat dragit pennan fram och tillbaka....och när någon gått förbi har jag varit så inne i mitt ritade att jag inte märkt att de stått där och när de skrikit i mitt öra för att få kontakt har jag blivit rädd och gett dem värsta mördar blicken och så de ser så rädda ut och måste säga "oh sorry, sorry, sorry" Som om jag är nån galen konstnär som man inte får störa under pågående process,, haha....inte bra.
En dag skissade jag av en massa random folk jag såg på facebook och gjorde porträtt av dem. Hadde dock inga bilder att kolla på sedan när jag målade själva bilderna, så det blev inte så likt...men kanske det går att känna igen en del personer i alla fall? (= De är alla svenskar..tror jag.
Några av mina favoriter, har nån million till liggande här (= Så kanske det kommer en part 3 också, vem vet.
.
Puss och Kram / Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0