En kopia av mig själv

Här sitter jag och dricker te framför datorn, 

Vi har påsklov, vilket är rätt så skönt. Har inte gjort så mycket. Faktiskt typ ingenting, förrutom idag då jag gjort extremt mycket! Haft tre super ambitiösa möten idag och kommit fram till att det är jobbigt att vara egen företagare. Skulle vara mycket lättare om alla bara kunde komma överens. Alla personer jag pratar med vill samma sak,, men på olika sätt. 

Anyway, sitter och msn-chattar med en massa personer.  Folk som jag tydligen känner i USA och Syd Korea.. lite smått coolt. Fast jag är trött på att svara. Kan aldrig låta bli att vara ironisk, vilket ingen någonsin förstår. 


Klara, jag och Martin har kopierat oss... 
Klaras hår, min näsa i mitten och till höger Martin



Kommentarer
Postat av: johanna

tack! :)

2009-04-12 @ 18:35:51
URL: http://kohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0