that´s a good question! or not....

Så här kommer FRÅGA 584 - 601

584. Stockholm, Malmö eller Göteborg? Stockholm
586. Vilken sorts mjölk köper du? Ekologisk grön mjölk
587. Kan du laga en punktering på cykeln? Ja det kan jag
588. Äter du lunch ute eller har du matlåda? ute
589. Kommer du ihåg alla dina klasskamraters namn från grundskolan? Njä, fast nästan
590. Vilket årtionde hade det häftigaste modet och musiken enligt din mening? nu
591. Brukar du handla på nätet? nä
592. Vad köper du helst på nätet? Se frågan innan
593. Från vilka ställen har du beställt? …
594. Gillar du aktioner / loppmarknader? ja
595. Photoshop el. Painshop Pro: Photoshop
596. Vilken är den hemskaste present du fått? En läskig hund som skällde. Den fick mig alltid att gråta när jag var liten.
597. Hur skämmer du bort dig själv? Genom att göra absolut ingenting
598. Har du någon egenhet som till och med irriterar dig själv? Massa.
599. Vad har du för ringsignal/ låt på din mobiltelefon? Plingilingiling..pling, pling, pling…. typ
600. Hur reagerar du på en rejäl utskällning? Beror på av vem/ varför. Bryr mig inte, blir ledsen, tänker till, blir arg själv.
601. När skällde du ut någon senast? Jag är så snäll ju, kanske häromdan

 

 


Är otroligt fint väder ute. Har haft en halv lektion idag och sedan dess har jag legat och solat på altanen, käkat piggelin och haft det allmänt skönt. Nu ska jag ut och övningsköra, troligen till Götene.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0