Kör

Så dagen har gått bra
Skolan, kom nästan försent till vår redovisning om meningen med livet.. och sedan bara pratade vi på och kom fram till att vi trodde att varje människa kunde komma på sin egen mening. Kanske skriver ett inlägg om detta senare, möjligen.

Min älgpoesi blev bra. Skrev om en fjolårskalv...som blivit lämnad av mamma och skulle klara sig själv. Var lite långsökt och jämförde det hela med mig själv, nu när jag tar studenten och måste klara mig själv. Får MVG i Svenska alla fall, det kan man inte tro när man läser denna blogg, men så är det och det är skönt ( =

No:n gick skit. Hann inte ens va med på lektionen... och måste seriöst göra någonting åt min uppsatts.

Också har jag en fantastisk nyhet,   JAG HAR FÅTT KÖRKORT!   Typ två år efter alla andra, men det är helt underbart skönt!!!  Fast det är läskigt att köra helt själv. Jag vill att nån ska sitta bredvid och säga vilket håll jag ska svänga, annars blir jag förrvirrad. Körde till Götene, och kunde knappt bestämma vilket håll centum låg åt. Hur kunde de låta mig få körkort? Åh vad jag blivit stor helt plötsligt.... ska jag rösta i EU-valet också? Fattar bara inte vad de tär man röstar på. Jag var på en föreläsning omdet, men det var typ den tråkigaste talaren jag någonsin sett...så jag blev inte så mycket klokare. Så tar jag studenten, fyller 20, har eget företag och alltihoppa. Usch vad läskigt....jag vill inte bli stor.
Aja, i alla fall så är det så skönt att tillslut ha klarat körkortet!

Också en grej till min mormor Maj fyller 80 år idag. Grattis!

Nu sitter jag på kontoret och försöker jobba med sommarprojektet. Det går sådär. Svårt att jobba när alla andra redan har gåttt hem. Kanske ska jag ta och sluta nu? Åka hem och käka pastasallad istället. 

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis

2009-08-23 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0