Tisdag

Känner att jag blivit värsta bloggnörden. Har börjat bloggar typ varje dag + att jag dessutom börjat läsa en massa andra personers bloggar. Finns ju hur många som helst, helt otroligt vad mycket dddet finns att skriva om. Själv skriver jag bara en massa skit...Fastnar framför datorn istället för att plugga eller gå ut i solen... Fast spelar roll, jag trivs rätt bra. 
 
Min stereo har pajat, det är lite trist för det är så otroligt kasst ljud i den här datorn. Tog hem en gammal förstärkare ifrån torpet, vill koppla den till datorn på något sätt.... men ja, det är en väldigt, väldigt gammal förstärkare (som stått där på vinden så länge jag kan minnas) men min käre farbror påstår att det ska fungera. Jag känner att jag har blivit så teknisk på sista tiden. Kopplar ihop sladdar, resar datorner o.s.v, så vem vet, kanske jag kan klara det?  Troligen inte

XXX


Anyway, Här kommer ett par mindra bra bilder,, som jag laddat upp till bloggen. De kännde sig utanför så därför får de publiseras här. Hm.. fast den i mitten är ganska fin, när solen skiner på lidköpings sjukhuset. Alla tre är egentligen fina, och vem bestämmer vad som är fint eller fult? 

Okej nu får jag väl sluta med datorn och gå ut. Kanske ut och springa? Usch vad jobbigt. Kanske ska göra det ändå, är ju rätt skönt. Är det? Vet inte... är väl i alla fall bra för mig. Helt klart skönt efteråt.  Okej, ska sluta överanalysera allting. Får se om jag springer eller inte. Nu slutar jag att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0