26/2

Idag är det torsdag. Förut tyckte jag att det var en jobbig dag,, liksom en extra dag inklämd mellan onsdag och fredag, men nu tycker jag att den är ganska bra. Har varit i skolan. Inte på matten, eftersom att jag hade körlektion...får lite dåligt samvete av matten, som jag missat lite för många gånger nu.  Jag har ganska mycket panik av allt skolarbete. Det är så otroligt, otroligt mycket just nu. Jag brukar alltid klaga och säga precis så, men i jämförelse med vad jag har att göra nu så borde jag inte gjort det. Varför ska allt alltid hända på samma gång?

Jag hittade min Ipod i Solas bil.. längst in under sätet.  Jag misstänkte att den skulle vara där, efter min tvärnit vid rödljuset under förra lektionen i Måndags. Då flög allt ut ur min väska. Det är i alla fall fantastiskt bra att ha den tillbaka, utan den är det ganska svårt att överleva. Tror att jag nästan har använt den varje dag sedan jag fick den i födelsedags present förr-förra året. 
Anyway, i skolan hade vi Naturkunskap och Rättskunskap, roligt, roligt.... Sedan var jag och spelade i flöjtensamblen och sedan gick jag hem och har suttit och skrivit läxor hela eftermidagen!  Förutom när jag tog en paus och tog hand om tvätten och fösökte rädda ett misslyckat makaronikok. Så jag har varit ganska duktig faktiskt,, ändå känns det som om jag typ inte har fått någonting alls gjort. Har inte hunnit skriva min svenska. Den ska vara klar i morgon, men nu är klockan halv 11..och jag måste dusch och sova....så jag får väl skriva novell vid frukostbordet, fast det verkar inte så svårt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0