Den 17 Februari



Idag är det Tisadag. Sovmorgon. Fast min allra bästa Hanna kom och hälsade på och åt frukost här. Eller.. jag åt frukost och hon kollade på. Hon hade med bilder från Indien (hon kom hem igår) så det var roligt. Verkar så anorlunda och liksom färgglatt där.

Vill också dit. Lidköping är ju sådär färglatt... och kallt, tråkigt. " Det blir inte roligare än man gör det.." Säger vissa. Kanske sant. Men jag vet inte hur man gör.


Sedan var jag i skolan. Sedan gick jag hem. Och sedan slösade jag bort hela eftermiddagen på absolut inget vettigt. Nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: likejosefin

haha grattis Maja XD de är fan sketkul att blogga ju!:O

Ha de bäzzzzzzzt pusshej!<3

2009-02-21 @ 14:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0