Hej

 

Jag har tänkt starta en blogg hur många gånger som helst.Fast det blir alltid så komplicerat.

Är väldigt bra på att komplicera till saker så det är väldärför.

Vet inte vad jag ska skriva och har besluts ångest för allt…t.ex.vad ska jag ha för bakgrundsfärg?  Närjag inte kommer fram till något brukar jag ge upp. Men nu har jag kommit ganskalångt.

Nu tänkte jag börja. Tänkte bara skriva lite om alltmöjligt. Inte vara för seriös, och inte för alvarlig. Jag har inte tänkt lovaatt skriva hela sanningen, men jag ska försöka att i alla fall inte ljuga för mycket.Jag lovar inte att skriva ofta, eller att skriva om något vettigt. Fastegentligen; Jag skriver mest för mig själv. Så jag kan ha något att göra,skriva av mig lite.

 

Ville bara säga VÄLKOMMEN! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0