Vem är jag?

Bra fråga , fast jag har inget bra svar..så jag tänkte skriva ner lite frågor och sedan svara på dem.

Namn: Maja Linnéa
Kallad: Bopard, Maja-Baja, Majs ( fast de flesta kallar mig helt enkelt Maja )
Födelsedag: 25:e Oktober
Stjärntecken: Skorpion
Hårfärg: Kolla in bilden, blond, brunt... kanske råttfärgat
ögonfärg: blå
syskon: två mindre än mig
Intressen: rita, måla, musik, gå runt och strosa, träffa vänner, läsa, kolla på TV, rida, sova
Djur: Två små katter
Bäst i skolan: eh.. kanske engelska.. vi har massa ämne, flesta är väl nästan okej
Sämst i skolan: matte är ju inte för kul
Jag är bra på att: klaga, laga pannkakor och åka pulka
Jag är kass på: att vara i tid
Jag är stolt över: Att jag klarade spanska provet idag.
Om jag kunde önska en sak: Fred... det är faktiskt sant. Eller kanske att alla får det bra. ALLA
Sak jag vil uppfinna: blixtfångaren - tänk vad smart att få den enerigen..bara man inte blir grillad.
Jag vill sluta: göra som alla vill at jag ska göra...
Och börja: Göra mer som jag vill
I framtiden kommer jag bli: Ingen aning.

FAVORITER: ( hm.. alla svar är lite osäkra, kan aldrig bestämma mig imorgon kan jag tycka tvärtom.. men, men.. )
Sång: Angels on the moon
Bok: Hongungsbiets hemliga liv
Film: sett Fried Green Tomateos.. den var bra. The Ciderhouse rules, Mamma Mia..
Godis: Lakritsssss
Mat: När jag lagr  lax med mosad spenat... mmmmmm
Dryck: Helt klart te
Ord: Vet inte om det är ett ord men ROFLMAO ( bara för att...)
Färg: Svart, blå,, eller när man målar gärna rosa.
Spel: Shack
TV-show; VÄNNER!
Nummer: 8
Kläder: Jeans, leggins, sköna hoodar.. fast allra helst pyjamas
Land: Sverige, USA

He, he... det var kul att svara på frågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0