21/10-2010

Hejsan,
Nu ar jag ute pa aventyr igen. Hanna och jag landade i Israel igar morses och klev pa ett tag i Tel Aviv som gick norr ut. Vi hoppade av pa slutstationen, dar vi satt en stund och kollade pa manniskor som sprang runt. Sedan blev vi upplockade av fick skjuts till kibbutz Baram dar vi nu flyttat in i ett litet rum i ett av volontarernas hus. Baram ar i Galilien, och bakom bergen ligger Libanon.
Igar nar vi kom sa at vi mat och sedan somnade vi och sov mestadels av dagen. Pa kvallen bakade alla volontarer pizza och idag borjade vi jobba pa appel fabriken.
Att packa applen ar tydligen det "varsta" jobbet man kan ha (enligt vissa i alla fall) men nu efter en dags packande sa tycker jag att det verkar helt okej. Bara att plocka upp applen fran en rullande band, lagga dem i en lada och sedan putta vidare ladan pa ett annat rullande band. Kanske dock att det kan bli en aning langtrakigt i langden, tur att det finns ipods.
Hm, what more to say? Ingenting tror jag (=
Ha det Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0